Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Napiszę każdego bota (zmiana IP, obchodzenie captchy, recaptchy, odbieranie SMS) - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Napiszę każdego bota (zmiana IP, obchodzenie captchy, recaptchy, odbieranie SMS) (/Temat-Napisze-kazdego-bota-zmiana-IP-obchodzenie-captchy-recaptchy-odbieranie-SMS-148620)



Napiszę każdego bota (zmiana IP, obchodzenie captchy, recaptchy, odbieranie SMS) - cupi - 28-06-2017 13:05

Witam,
Jestem programistą, ostatnio wyspecjalizowałem się w pisaniu botów poruszających się po internecie i udających ludzi, jestem w stanie zrobić bota robiącego niemal wszystko w tym rzeczy uchodzące za bardzo trudne do zrobienia takie jak obejście reCaptchy od google, zwykłej captchy odbieranie maili, smsów weryfikacyjnych.
Przykładowo moje boty mogą: rejestrować gdzieś konta, wykonywać jakieś akcje, kupować coś, reagować na zmiany ceny, spamować itd.

Propozycje mam dla Ciebie dwie:
Mogę zrobić dla Ciebie bardzo dobre narzędzie za pieniądze, cena zależy od czasu jaki zejdzie mi na dany projekt, płatność przy odbiorze gotowego narzędzia.
Jeśli masz bardzo dobry pomysł jak wykorzystać takiego bota żeby zarobić i mnie do niego przekonasz to możemy się podzielić zyskami.

Czekam na propozycje, pozdrawiam.


RE: Napiszę każdego bota (zmiana IP, obchodzenie captchy, recaptchy, odbieranie SMS) - Taxic - 28-06-2017 13:14

Konto od 2007 roku, 2 posty i taki "wszechwiedzący"? Xpokerface


RE: Napiszę każdego bota (zmiana IP, obchodzenie captchy, recaptchy, odbieranie SMS) - cupi - 28-06-2017 13:21