Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Przygoda z Clixsense, NeoBux - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Przygoda z Clixsense, NeoBux (/Temat-Przygoda-z-Clixsense-NeoBux-148362)

Strony: 1 2 3


Przygoda z Clixsense, NeoBux - zonickowaty - 18-06-2017 16:48

Sporo ostatnio słyszę na temat zarabiania przez internet, cóż jestem studentem więc pomyślałem, sam mogę zacząć tak zarabiać tym bardziej że mam teraz sporo wolnego czasu. Natomiast dziennik ma mnie motywować i przypominać mi o wypełnianiu zadań oraz, aby kontrolować Swój rozwój.

Pierwszy dzień:
- Założenie konta na Clixsense.
- Ogarnięcie co i jak wygląda na czym to polega.
- Coś nie poszło tak z ankietami, ponieważ nie mogę ich rozwiązać, cieakwe czy tylko dziś
- Pierwszy raz również podszedłem do "Tasks" i poszło mi bardzo słabo, prawdopodobnie muszę jeszcze raz przeczytać co i jak.

Zarobek z tego dnia Clixsense : $0,052
Zarobek z tego dnia NeoBux : $0.018


NeuBux :
-Otworzyłem reklamy.


Jeżeli ma ktoś jakieś rady co do zarabiania przez interenet to chętnie poczytam, jak i nawiąże współpracę.

Zastanawiam się również nad platformą eforsa.pl, ciekawy sposób, tylko jest zdecydowanie więcej kombinowania.


RE: Przygoda z Clixsense, NeoBux - lakerr - 18-06-2017 18:52

Daj sobie spokój z buxami, zajmij się czymś co wymaga trochę myślenia zamiast bezmyślnego klikania w reklamy bo nigdy nic nie zarobisz


RE: Przygoda z Clixsense, NeoBux - twardy - 18-06-2017 18:58