Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziwny problem z weryfikacją zdjęciową na FB?! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: SocialMedia (/Forum-SocialMedia-451)
+--- Dział: Facebook (/Forum-Facebook-452)
+--- Wątek: Dziwny problem z weryfikacją zdjęciową na FB?! (/Temat-Dziwny-problem-z-weryfikacja-zdjeciowa-na-FB-148122)

Strony: 1 2 3 4


Dziwny problem z weryfikacją zdjęciową na FB?! - pavi - 08-06-2017 12:49

Dzień dobry!

Mam bardzo duży problem z FB,który uniemożliwia mi jakąkolwiek pracę z kontami. Nie znam się na tym ponoć to jakaś nowa weryfikacja ,którą zapewnili oczywiście spamerzy 4 no ale oni też potrafią to i pewnie w jakiś sposób obejść. Tongue

[Obrazek: SHYSru4EQ4uxyhgMdfSv1w.png]

Co ciekawe NIGDY NIE DZIAŁALEM NA FB nie prowadziłem żadnego spamu itd. Dlatego też adres MAC komputera no nie może być na cenzurowany konta potwierdzone telefonicznie itd. Każde wykonywane z innego IP przez sprzedawcę. Co ciekawe konta na ,które się logowałem tylko sprawdzić czy działają od sprzedawcy też padły.
Czyli nie robiłem nic only login i dziś "udupione już".
Sprzedawca powiedział ze to nowa weryfikacja i niema pojęcia co zrobić.

Logowanie wykonywałem z przeglądarki chrome w trybie incognito oraz IE niema znaczenia, wszystko jest martwe. Idea Słucham rozwiązań plusiki już przygotowane Cool


RE: Dziwny problem z weryfikacją zdjęciową na FB?! - maniek250 - 08-06-2017 13:02

Musisz mieć przygotowane zdjęcia, których nie ma w google i na facebook i im wysłać, powinno być ok (zdjęcia mają być tej samej osoby co na profilowym)


RE: Dziwny problem z weryfikacją zdjęciową na FB?! - pavi - 08-06-2017 13:11