Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Te przelewy mają lecieć jak woda z kranu - czy to już w 2017? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Te przelewy mają lecieć jak woda z kranu - czy to już w 2017? (/Temat-Te-przelewy-maja-leciec-jak-woda-z-kranu-czy-to-juz-w-2017-147246)

Strony: 1 2 3 4


Te przelewy mają lecieć jak woda z kranu - czy to już w 2017? - vegter - 11-05-2017 08:54

Heeejo! Smile
Wypadałoby coś o sobie na początek powiedzieć, tak też uczynię Smile
Mam na imię Adrian (Miło mi Cię poznać Big Grin). Kim jestem? Mam 22 lata, studiuję psychologię (2 rok dopiero.. nie piszcie w tej sprawie Big Grin). Od lutego porzuciłem pracę na etacie (ciepła posadka przy komputerze), by zmusić siebie do większego ryzyka.
Zanim przejdziemy do tego czym się teraz zajmuje, opowiem co już robiłem w tych internetach.. Prowadziłem portal z grami java (oj.. dawno), posiadałem własne serwery Counter Strike 1.6 (też kilka lat temu, pierwsze większe pieniążki Smile ), posiadałem portal z ogłoszeniami o pracę w Holandii (chwilkę tam pracowałem). W międzyczasie:
- Pożyczki społecznościowe (2 tys w plecy Big Grin Dłużnik znanym Dj Big Grin) Haloo, czy ktoś chce kupić dług? Nie jest do nieodzyskania! Big Grin Psstt.. nie kupujcie
- Giełda i Opcje Binarne (tu na plus, a ile frajdy, wiedzy i nauki o sobie? Bezcenne)

Filmik z jednego z serwerów (mało już mam pamiątek..)




Co robię teraz?

Dużo słucham muzyki, dużo czytam książek (staram się przynajmniej 1 na tydzień), dbam o moją tężyznę fizyczną Big Grin