Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Co wybrać na początek ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206)
+--- Wątek: Co wybrać na początek ? (/Temat-Co-wybrac-na-poczatek-146886)



Co wybrać na początek ? - bungar - 01-05-2017 19:10

Witam chciałbym zarobić ccoś na ankietach itp. Zarejestrowałem się np. w clixsense jednak muszę wybrać jakąs metodę ypłaty, ale nie mam pojęcia jaką. Mam do wyboru: Payoner, Skrill, Paytoo, Tango, Payza. Nie znam się na tym gdyż dopiero chciałbym zacząć zarabiać nawet niewielkie kwoty, więc zależy mi żeby jeśli to możliwe użytkowanie w danym serwisie było całkowicie darmowe, i by była możliwośc przelania pieniędzu na konto bankowe, Chciałbym więc zapytać, który byście polecili, bez ukrytych opłat, bo nawet nie wiem czy na pewno będę użytkował takie konto. Z góry dziękuję


RE: Co wybrać na początek ? - Mariuszeek - 01-05-2017 19:14

Skrill


RE: Co wybrać na początek ? - bungar - 01-05-2017 19:19

chyba nie tak dawno myślałem nawet założyć skrilla, ale wydaję mi się, że znalazłem jakies opłaty i zrezygnowałem ?


RE: Co wybrać na początek ? - Adriano42 - 01-05-2017 19:38

Najlepszy z wymienionych przez Ciebie to według mnie także Skrill.

Bardzo rzadko go używam, ani nie znam w 100%, ale z tego co wiem jest darmowy. Przeczytaj raz jeszcze cały regulamin to się dowiesz w 100%.


RE: Co wybrać na początek ? - KontrolC - 01-05-2017 19:38

Paypal Wink

A z tych wybranych: payza, skrill


RE: Co wybrać na początek ? - bungar - 01-05-2017 19:51