Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Od 15-25$ tygodniowo - jak? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Od 15-25$ tygodniowo - jak? (/Temat-Od-15-25-tygodniowo-jak-146705)

Strony: 1 2 3


Od 15-25$ tygodniowo - jak? - Fiontox - 25-04-2017 10:06

Witam serdecznie,

Jestem Fiontox, kompletny laik jeśli chodzi o strony internetowe i zarabianie przez internet. Z powodu choroby nie jestem w stanie podjąć na razie żadnej pracy, ale chciałbym dorobić sobie może 15-25$ tygodniowo tylko dla siebie, żeby móc to wydać i nie obciążać nikogo sobą. Na początku zainteresowałem się buxami - ale zarobek jakiś taki słaby, wszyscy już mają porobione refy i nie ma sensu się w to bawić. Następna stroną jaką obczaiłem z korzyściami (z powodu siedzenia cały czas w domu stwierdziłem, że to najlepszy sposób) było HiveMicro (strona, w której oceniasz zdjęcia [PEGI13, Violent, Naked] itd. Niestety - po paru dniach i zarobienia prawie 20$ dostałem bana, ponieważ moja skuteczność spadła do 93%. Moje pytanie jest następujące - czy jest jakieś źródło zarobku takiego jaki opisałem w temacie bez wkładu własnego czy jest, ale wymaga wkładu własnego? Jestem w stanie się poświęcić, ponieważ mam odłożone trochę pieniędzy. Prosiłbym o odpowiedź, ponieważ jest to dla mnie bardzo, bardzo ważne.

Z góry dziękuje.


RE: Od 15-25$ tygodniowo - jak? - Captain - 25-04-2017 10:33

Jeśli masz zmienny adres ip to zainteresuj się serwisami typu mypay.pl i kubigo.


RE: Od 15-25$ tygodniowo - jak? - fejQ - 25-04-2017 11:00