Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie (/Temat-Jak-rozliczyc-sie-z-dodatkowego-dochodu-w-internecie-145330)



Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - rojasQ - 13-03-2017 18:08

Witam,
zdaję sobie sprawę, że takich tematów jest już dużo na forum, ale nie udało mi się jeszcze zdobyć wszystkich informacji. Wink
Sprawa wygląda tak, że ogólnie to jestem jeszcze uczniem (pełnoletnim). W wakacje pracowałem na umowie-zlecenie i dostałem już PIT-11, ale przez cały rok zarabiałem jeszcze w internecie na wynajmowaniu powierzchni reklamowej na mojej stronie (przez cały rok to około 2000 zł). I tu się rodzi moje pytanie: w jaki sposób się z tego rozliczyć? Dodać jakiś dodatkowy przychód? Tylko gdzie i jak? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi to w miarę dokładnie wyjaśnił. Smile
Pozdrawiam!


RE: Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - szykiryki - 13-03-2017 18:43

W picie 37, na którym rozliczysz umowe o zlecenię, dorzuć w dodatkowych źródłach najem powierzchni.


RE: Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - rachman - 13-03-2017 19:45