Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pozycjonowanie - utrata pozycji ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pozycjonowanie i Optymalizacja (/Forum-Pozycjonowanie-i-Optymalizacja-341)
+--- Wątek: Pozycjonowanie - utrata pozycji ? (/Temat-Pozycjonowanie-utrata-pozycji-145091)



Pozycjonowanie - utrata pozycji ? - bambobumpl - 06-03-2017 20:55

Witam. Mam pytanie ponieważ jestem laikiem w sprawach pozycjonowania aczkolwiek słyszałem różne teorie na ten temat.

Mianowicie zastanawia mnie, czy jeśli zmienię coś w kontencie strony internetowej, która ma wysoką pozycję w wyszukiwarce google, to czy automatycznie spadnie z tej pozycji na którąś stronę dopiero, czy pozostanie na swoim miejscu ?

Interesuje mnie to, gdyż posiadam stronę internetową i chciałbym ją odnowić troszkę. Odnowić jeśli chodzi o design itp ponieważ strona jest trochę zaniedbana i potrzeba jej odrobiny świeżości. Jeśli jest ktoś kto się na tym zna, prosiłbym o wypowiedź tutaj lub o udzielenie porady na pw.


RE: Pozycjonowanie - utrata pozycji ? - rachman - 07-03-2017 16:21

Może spaść niżej ale może wejść wyżej. Zależy jakie zmiany wprowadzisz. Czy będą one mile widziane przez wyszukiwarki czy wręcz przeciwnie. Jak nie znasz się na SEO ani trochę to lepiej konsultuj zmiany z kimś kto się zna albo tu pisz - to zmieniam na to - i pewnie ktoś coś podpowie czy to raczej zaszkodzi czy pomoże.

Trzeba zachować pewną strukturę strony, nagłówki itd, słowa kluczowe w dobrych miejscach itd. Nikt nie przewidzi w 100% jak zmiany wpłyną na pozycję strony i czy w ogóle wpłyną jeśli będą kosmetyczne.