Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Gdzie zarabiać oprócz fb na sub-sms - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Gdzie zarabiać oprócz fb na sub-sms (/Temat-Gdzie-zarabiac-oprocz-fb-na-sub-sms-144673)

Strony: 1 2


Gdzie zarabiać oprócz fb na sub-sms - helix - 23-02-2017 20:49

Chcę zarabiać w sub-sms i jestem laikiem w tej sprawie i czytałem dużo w necie i na forum i fb jest kiepski i za każdy jak tworzę fake konta i wrzucam na główny profil zdjęcie jakieś gry i zakładam fanpage i dodaje zdjęcia i link do programu lub mam utworzoną grupę i dodaje do znajomych tymi wtyczkami co są chrome jest spoko ale po chwili blokują mi konto lub weryfikacja telefoniczna .I są jakieś inne podobne strony do fb bo czytałem w necie że też jest futurenet. Proszę o pomoc


RE: Gdzie zarabiać oprócz fb na sub-sms - maniek250 - 23-02-2017 21:23

Przeczytaj to: Jestem nowy i chcę zarabiać przez Internet i nie zakładaj więcej tematów. Błagam


/edit żeby nie było że offtop to strony podobne do fejsa: instagram, twitter, snapchat, zszywka itp.


RE: Gdzie zarabiać oprócz fb na sub-sms - radek0389 - 24-02-2017 00:05

@[helix] Dlaczego nie zaczniesz od początku? Po kolei...


RE: Gdzie zarabiać oprócz fb na sub-sms - Vasaki - 24-02-2017 00:32

I najlepiej nie od okradania ludzi Smile)

Masz wiele dziedzin zarabiania, od CPA, przez PPI, ruletki, CPM, CPC, CPL, normalne oferty sobie znajdz Smile


RE: Gdzie zarabiać oprócz fb na sub-sms - helix - 24-02-2017 08:40

Okey będę tak robił vasaki i repucik leci.