Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Aktualnie najpopularniejsza metoda zarobku - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Aktualnie najpopularniejsza metoda zarobku (/Temat-Aktualnie-najpopularniejsza-metoda-zarobku-144491)



Aktualnie najpopularniejsza metoda zarobku - Makey - 20-02-2017 13:12

Witajcie. Mam zamiar rozpocząć zarobek w sieci. Zwracam się do Was z kilkoma pytaniami, które niezwykle mnie nurtują Wink

  1. Która z metod zarobku (ppa, ppi, suby itd) przy niewielkiej inwestycji (jestem studentem Big Grin ) jest aktualnie najbardziej opłacalna?
  2. Czy wejście w świat zarobków w internecie jest bardzo trudne? Nie miałem z tym jakiejkolwiek styczności (może poza sprzedawaniem gier czy innych dóbr na allegro)?
  3. Jakieś rady, które pozwolą newbe dobrze rozpocząć poruszanie się w tym świecie?


Jestem osobą, której zaangażowania nie brak. Często jestem uparty bardziej od osła i nie ustępuję dopóki nie uda mi się osiągnąć postawionego celu.

Z góry dziękuję za rady Wink
Pozdrawiam, Makey Cool


RE: Aktualnie najpopularniejsza metoda zarobku - hypocrisy - 20-02-2017 17:48

1. Jeśli zamierzasz kierować ofertę głównie na Polskę, to zdecydowanie wybrałbym sms premium, w ppi instalacje z Polski mają śmiesznie małe stawki