Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Wybór banku - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Wybór banku (/Temat-Wybor-banku-143258)

Strony: 1 2 3 4


Wybór banku - kusak1997 - 23-01-2017 10:51

Szukam jakiegoś dobrego banku. Dodam,że jestem jeszcze uczniem.
Ktoś może coś polecić?
Zależy mi przede wszystkim aby konto było darmowe, miało dobrą aplikacje mobilną do płatności oraz kartę zbliżeniową.
Może ktoś się orientuje czy są teraz jakieś bonusy za założenie konta, w którymś banku?


RE: Wybór banku - thomasward - 23-01-2017 11:17

W twoim przypadku polecam mBank i ekonto dla młodych, masz wszystko za darmo włącznie z kartą i fajną apką do płatności.

https://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konta-osobiste/ekonto-dla-mlodych/


RE: Wybór banku - American Jewelry - 23-01-2017 11:27

pocztowe konto od zawsze darmowe i na każdej poczcie Smile


RE: Wybór banku - Mikey - 23-01-2017 12:21

Cześć,
Polecam Ci konto w banku BZWBK (od mBanku wyróżnia się tym, że ma darmowe ekspresowe przelewy). Bank ING też ma obecnie ciekawą ofertę, poza tym większość banków oferuje darmowe prowadzenie konta po wydaniu ok. 100 zł.


RE: Wybór banku - Yakuzaa - 23-01-2017 14:57

PKOBP ! Zakładaj konto w Polskim banku ! a nie zagranice będziesz dorabiał Smile


RE: Wybór banku - Slight - 23-01-2017 19:16

Ze swojej strony mogę też polecić mBank, sam zaczynałem jak byłem niepełnoletni i byłem zadowolony.


RE: Wybór banku - TokarskiM - 30-01-2017 11:21