Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pożyczka do 500 zł przez neta - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Pożyczka do 500 zł przez neta (/Temat-Pozyczka-do-500-zl-przez-neta-142168)



Pożyczka do 500 zł przez neta - dawid327 - 27-12-2016 21:59

Siemka , po świętach brakuje kaski i przydałoby się parę stówek i tak się zastanawiam nad jakaś chwilówką przez neta. Obecnie nie pracuję jestem studentem.
Chciałbym wziąć max 500 zł na jakiś miesiąc dwa najlepiej żeby kaska była w miarę szybko na koncie . Pożyczka od znajomych/rodziny nie wchodzi w grę, nie chcę nikomu dupy zawracać takimi rzeczami. Konto posiadam w BZWBK od kilku lat ale nie widzę tam obecnie żadnej opcji na jakąś pożyczkę do 500 zł. Macie jakieś sprawdzone serwisy ? a może w bzwbk jest coś o czym nie wiem Big Grin opcja z bankiem chyba byłaby najlepsza nawet jeśli byłoby to na jakiś % ale nie wiem czy dostanę nie mając żadnych dochodów.


RE: Pożyczka do 500 zł przez neta - Lester - 27-12-2016 22:02

Nie mając dochodu będzie troche ciężko, ale spróbuj uderzyć do Vivusa ;p


RE: Pożyczka do 500 zł przez neta - Fre4k - 27-12-2016 22:12

Jeśli nie masz żadnego dochodu to z czego chcesz to później oddać?
Jeśli nie masz pewności że będziesz miał z czego oddać lepiej w ogóle nie myśl o chwilówkach. Większość firm wymaga określenia dochodu netto we wniosku, więc jeśli wpiszesz tam 0 zł to takie też (zerowe) będą szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku.