Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarabianie bitcoinów - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Kryptowaluty (/Forum-Kryptowaluty-374)
+--- Dział: Dyskusje o Kryptowalutach (/Forum-Dyskusje-o-Kryptowalutach-458)
+---- Dział: Bitcoin (/Forum-Bitcoin-372)
+---- Wątek: Zarabianie bitcoinów (/Temat-Zarabianie-bitcoinow-137779)



Zarabianie bitcoinów - Captain - 04-09-2016 20:19

Jestem nowy w Bitcoinach. Gdzie i jak można zarabiać Bitcoiny? Są jakieś dobre strony gdzie można sensownie coś zarobić?
Chodzi mi o coś innego niż te faucety gdzie dają grosze i trzeba wyszukiwać ich setki a nawet tysiące i przepisywać mnóstwo captch aby coś zarobić.


RE: Zarabianie bitcoinów - Robson19 - 04-09-2016 21:16

Czesc czytając Twoj post i zerkająć ile napisałeś postow łącznie z Twoją reputacją to aż dziwne ze nigdy nie zajrzałeś do działu bitcoin rozejrzyj sie jest sporo tego tylko uwazaj jak chcesz coś zainwestować Pozdrawiam Smile


RE: Zarabianie bitcoinów - Magisterek - 04-09-2016 21:36

Ogolnie szukaj czegos na "dluzsza mete", cos co mozesz w jakis sposob rozwinanc - o co mi chodzi?
Zwykly faucet ktory daje 100 satoshi, bedzie dawal 100 albo i mniej, znajdz taki gdzie po jakims czasie za to ze z niego korzystasz otrzymujesz jakis bonus lub cos w tym stylu, nazbieraj kwote ktora mozesz chociazby zainwestowac lub sprobuj sil na hi/lo czy dice co nie jest dobrym sposobem pewnego zysku.

Poszukaj tez jakis stron z free bonusem do wykopywania gdzie bez wkladu mozesz wyplacic i niech sobie nabija.


RE: Zarabianie bitcoinów - patryk6176 - 04-09-2016 22:08

Od siebie moge polecic aplikacje na androida co tydzień wyplacam +-40k satoshi