Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pomoc dla osoby początkującej. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Pomoc dla osoby początkującej. (/Temat-Pomoc-dla-osoby-poczatkujacej-137416)



Pomoc dla osoby początkującej. - reklama5 - 26-08-2016 08:41

Witam, jestem całkiem zielony w tych 'programach partnerskich'. Szukam pomocy na tym forum, ponieważ mój kuzyn z niego korzysta i ma niezłe pieniądze (był w Topce na hotcashu). Nwm co się z czym je, zawsze gdy próbowałem spamować na fb miałem kilka wyświetleń i zero leadów. W takim razie jakie programy wybierać, w jakich ilościach wrzucać i co powinien zawierać post.

Serdeczne dzięki za pomoc! Lol


RE: Pomoc dla osoby początkującej. - Hopekk94 - 26-08-2016 14:18

a kuzyn Ci nie powie co robi ?
Na forum jest masa tego , wystarczy poszukac Smile


RE: Pomoc dla osoby początkującej. - Leaders - 26-08-2016 16:09

@[reklama5], napisz do Krzyśka, który jest naszym mentorem (GG: 49507000 / [email protected]) lub Mirka (GG: 50941563 / [email protected]), na pewno Ci pomogą Smile.


RE: Pomoc dla osoby początkującej. - kukiz87 - 26-08-2016 20:20

Kontaktowałem się z Krzyśkiem jakiś czas temu moze z 4-6 miesiecy temu i do dziś się nie odezwał , więc nie powiedział bym że na pewno Jerk


RE: Pomoc dla osoby początkującej. - Leaders - 27-08-2016 15:57

@[kukiz87], toteż zaproponowaliśmy również pomoc Mirka Smile. Czy z Mirkiem też się kontaktowałeś?