Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? (/Temat-Zlamanie-umowy-przez-Vivus-pl-Co-moge-zrobic-135221)



Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - patulsky1337 - 01-07-2016 11:59

Witam,

potrzebowałem kilku złotych dlatego skorzystałem z oferty strony Vivus.pl, gdzie zazwyczaj biorę pożyczki. Wziąłem dwie, jedną za 100 zł i dzień później kolejną za 200 zł. Problem w tym, że pierwszej pożyczki nie otrzymałem, a drugą już tak i to od razu. Kiedy zadzwoniłem na infolinie konsultant powiedział mi, że wystąpił u nich problem z platformą wypłacającą bluecash. Dodatkowo "przelewu już nie dostanę" ( cytuję). Poprosiłem w takim razie o unieważnienie tej pożyczki jednak "niestety nie ma takiej możliwości" ( ciągle cytuję). Wkur*iony ( za przeproszeniem) podziękowałem i rozłączyłem się.

Na umowie, którą dostałem na e-mail wyraźnie napisane, że powinienem dostać 300 zł na określony numer konta a dostałem tylko 200 zł. Czy mogę coś z tym zrobić czy po prostu spłacić i dać spokój?


RE: Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - krutek90 - 01-07-2016 12:06

Trudno jest mi się odnieść do twojego przypadku, ale taka umowa jest nie ważna według Mnie. Pamiętaj, że masz czas by od niej odstąpić. Odstąp, zwróć środki i po wszystkim.


RE: Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - patulsky1337 - 01-07-2016 12:24

(01-07-2016 12:06)krutek90 napisał(a):  Trudno jest mi się odnieść do twojego przypadku, ale taka umowa jest nie ważna według Mnie. Pamiętaj, że masz czas by od niej odstąpić. Odstąp, zwróć środki i po wszystkim.

Ale na umowie jest napisane 300 zł, jak oddam 200 zł wtedy zostanie ciągle 100 zł do spłacenia.


RE: Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - twardy - 01-07-2016 12:50

Zadzwon jeszcze raz na infolinie i nagraj rozmowe. Jak ci nie pomoga... splac 200zl a pozniej bedziesz sie martwil.


RE: Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - MAZIK - 02-07-2016 18:51

Zadzwon - nagraj i na spokojnie porusz kwestie jak to jest mozliwe ze bierzesz pozyczke na kwote 100 + 200 PLN - otrzymujesz przelew tylko na 200 zł na 100 nie dotarł a do spłacenia masz 300 - Wiec dlaczego nie otrzymales i kiedy otrzymasz brakujące 100 zł lub jak firma planuje rozwiązac tą sytuacje bo czujesz sie poszkodowany - W przypadku jak agentka powie ze nie dostaniesz juz tych 100 zl i tyle to zapytaj na koniec z kim rozmawiam prosze pani godność - Jak nie poda lub sie rozłączy to cała nagrana rozmowe sobie zgraj na pc w plik.

Nastepnie zadzwon tam gdzies do centrali lub wyslij plik zródlowy z nagraniem na ich emaile i powiedz że żadasz zadośćuczynienia za ich nie uczciwe praktyki i próbe oszukania / zlekcewazenia twojej osoby i narażenia ciebie na straty . Dodaj ze jesli sytuacja nie zostania rozwiażana w zadawalajacy dla siebie sposob to wrzucisz to nagranie z opisem całej sytuacji do sieci na duże opiniotwórcze fora zajmujące sie tematem pożyczek - żeby pokazać innym jakie nie uczciwie praktyki stosuje Vivus i co może spotkac ich potencjalnych klientów którzy skorzystaja z ich usług.

Efekt bedzie taki ze momentalnie ktos od nich ruszy dupe i rozwiąze sprawe w sposób satysfakconujacy dla ciebie.

( Poza nagraniem twoja historia tranzakcji konta bankowego na ktore miała wpłynąc pozyczka w danym okresie czasu równiez jest potwierdzeniem ze prawidłowa kwota nie wpłyneła )

Tak pozatym to pewnie poprostu trafiles na jakąś lewa babke z obslugi leniwa - Byc moze przy kolejnym telefonie trafisz inna konsultanke ktora pomoze ci znaleść rozwiazanie - Bo wątpie zeby przy tego typu sytuacji tak poprostu olewali klientow - Jakby tak robili to szybko by im reputacja padła i grono aktywnych klientow sie zmniejszylo.


RE: Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - rachman - 06-07-2016 22:26

@patulsky1337 zadzwoń i poproś o inną osobę jak odbierze ten głąb z którym/ą gadałeś. Opowiedz spokojnie sprawę i zapytaj jak to rozwiązać - prawdopodobnie reklamację musisz złożyć. Jak będą kręcić to powiedz wyraźnie że chciałeś polubownie załatwić sprawę ale skoro kombinują to poradzisz się adwokata przy biurze rzecznika praw konsumenta i że nie znasz się więc sprawę w ten sposób załatwisz skoro kręcą.
Na bank tu jest niekompetencja konsultanta. Firma jest ok i wątpię by taką nieścisłością opinię sobie chcieli psuć tak więc próbuj się dogadać a jak nie to masz tu kontakty i radź się (nie wiem czy aktualne te numery ale strony sobie przepatrz to sprawdzisz) - porady są za free więc wal do UOKiK (łatwiłem już sprawę przez nich inną i spoko) lub Stowarzyszenia - kiedyś dzwoniłem i coś Ci podpowiedzą myślę.
http://promocje.kaoso.pl/bezpieczne-zakupy-online (adresy do instytucji gdzie możesz szukać porad)

p.s. żadnych nagrań nigdzie nie wysyłaj. Nie kombinuj bo sobie problemów narobisz. Nagraj ale nie masz prawa tego rozsyłać chyba że chcesz sobie bubę zrobić większą niż ta stówa. To zwykłe nieporozumienie i masz 100% wygranej bo nie ma dowodu że otrzymałeś tą stówę i nikt od Ciebie jej nie wyciągnie bezprawnie.

Oddaj 200 a resztę w trybie reklamacyjnym wyjaśnij. Trafisz na ogarniętego to w 5 minut to wyjaśnisz.


RE: Złamanie umowy przez Vivus.pl, Co mogę zrobić? - patulsky1337 - 08-07-2016 17:13

Sprawa rozwiązana.

Zadzwoniłem jeszcze raz i odebrała inna konsultantka i wszystko jest już ok.

Poprzedni po prostu chciał mnie obsłużyć szybko na odpierdol i pewnie iść do domu. facepalm

Do zamknięcia.