Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik z subami i premium od MNWS - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Dziennik z subami i premium od MNWS (/Temat-Dziennik-z-subami-i-premium-od-MNWS-128179)

Strony: 1 2 3 4 5 6


Dziennik z subami i premium od MNWS - paweuq - 31-01-2016 11:57

Witam

Postanowiłem stworzyć ten dziennik w celu motywacji dla mnie a może i dla innych z czasem, jak i wypracowaniu nawyku systematyczności. Ogólnie w zarabianiu jestem początkującym więc moja metoda będzie się opierała na spamie w grupach na FB.
Cóż każdy jakoś zaczynał Big Grin Wszelakie podpowiedzi, wskazówki mile widziane Big Grin
Jak na razie będę działał na LeadMore.pl, przypadł mi do gustu.

Mój cel na luty to 600zł


Czyli wychodzi po niecałe 21zł dziennie.

Mój ogólny cel to wypracować sobie dochód pasywny w wysokości 1000zł miesięcznie do końca roku 2016.
Oraz osiągać co najmniej 2 cyfrowe liczby leadów które będą przynosić zyski rzędu kwot trzy cyfrowych i miło by bylo aby liczba setek była wieksza od 1 Big Grin Poświęcając na to nie więcej niż 2 godziny dziennie. Lecz ten cel chcę osiągnąc jak najszybciej Big Grin


Dziś wieczorem podeślę podsumowanie tego miesiąca Big Grin





RE: Dziennik z subami i premium od MNWS - ScroX - 31-01-2016 11:59

Zapowiada się ciekawie ! Powodzenia ! będę sprawdzać postępy ! Smile


RE: Dziennik z subami i premium od MNWS - PaidMoney - 31-01-2016 12:03

Powodzenia i jak najszybszego osięgnięcia celu Smile


RE: Dziennik z subami i premium od MNWS - stuudenciok - 31-01-2016 12:13

Powodzenia! Cool