Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dzienniczek pracy! - Pierwsze zarobki! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dzienniczek pracy! - Pierwsze zarobki! (/Temat-Dzienniczek-pracy-Pierwsze-zarobki-126818)



Dzienniczek pracy! - Pierwsze zarobki! - nielotweb - 06-01-2016 12:30

Cześć Wszystkim! Big Grin

Przejdę od razu do konkretów czyli na wstępie chcę powiedzieć że jestem początkującą młodą osobą.. więc początki mogą być trudne.. Jerk2

Na czym zarabiam, i na czym chcę zarabiać?: Ogólnie zacząłem od 3dni zarabiać ale narazie dużych rezultatów nie ma Jerk2
Moim głównym założeniem i zarobkiem są SUB-SMS na LeadMore i FireSub.
Narazie zarobiłem 10.80PLN na nich. Big Grin
Shorte.st - Może coś z tego wyjdzie.
Zlecenia programistyczne ( tworzenie stron www ) i zlecenia graficzne ( projekty graficzne ).

Mam zamiar stworzyć zaplecze w postaci Fanpage na facebook'u i do tego stronę www. Myślę nad dużym projektem własnie stworzyć Fanpage i stronę gdzie by mogło skupić się wiele osób. I tam również zarabiać Smile
Dodałem kilka filmików na Youtube ( + adsense ) i czekam na pare groszy Smile

Dziennik nie będę codziennie aktualizował tylko co kilka dni Big Grin

Moim pierwszym celem i założeniem jest uzbieranie 200 zł w ciągu dwóch tygodni od dzisiaj czyli.. do Niedzieli ( 17 styczeń 2016 ) Big Grin


RE: Dzienniczek pracy! - Pierwsze zarobki! - xKrypi - 06-01-2016 13:57

Powodzenia Jerk


RE: Dzienniczek pracy! - Pierwsze zarobki! - nielotweb - 07-01-2016 17:14

Mini aktualizacja Jerk2