Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dodatek do wypłaty. Trafficmonsoon - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Dodatek do wypłaty. Trafficmonsoon (/Temat-Dodatek-do-wyplaty-Trafficmonsoon-126727)

Strony: 1 2


Dodatek do wypłaty. Trafficmonsoon - Mounthains - 04-01-2016 18:58

Może od początku Wink

Cześć. Jestem na forum już od dawna ale kompletnie się nie udzielam ponieważ tylko się uczyłem. Ogólnie jestem grafikiem w skromnej drukarni. Przeglądam to forum od paru dobrych miesięcy aby ktoś coś wrzucił żeby to za darmo nabijało mi kwotę na konto. No ale tak się nie da. Traffica polecił mi znajomy. Dużo się nauczyłem i dużo także przede mną.

Cel? No ślub i motocykl (motocykl pierwszy bo po ślubie to nie ma szans że kupię (kobieta nagle ma więcej do powiedzenia Big Grin))

Zakupiłem na trafficu 10 paczek. I te paczki będę 100% reinwestował. Może 2-3 miesiące. Jak najdłużej.

Oczywiście dla chętnych daję linka do refa. Oferuję pomoc i wprowadzenie i kontakt na skype i facebooku.

Z refem: https://trafficmonsoon.com/?ref=Ondameras

Bez refa: https://trafficmonsoon.com/signup

W piątek powinienem zakupić następną paczkę. Stan na teraz.

$11.195


RE: Dodatek do wypłaty. Trafficmonsoon - wichos69 - 04-01-2016 19:11

Życzę powodzenia - wiem jaki to ból jeśli chodzi o wydatki związane ze ślubem bo sam już po mału o tym myślę.

Nie działam w TM ale jestem dość aktywny w innych programach Smile
Wysokich zarobków.


RE: Dodatek do wypłaty. Trafficmonsoon - Mounthains - 04-01-2016 19:41