Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Droga do 30$ dziennie! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Droga do 30$ dziennie! (/Temat-Droga-do-30-dziennie-126563)

Strony: 1 2 3 4 5


Droga do 30$ dziennie! - jarekxD - 02-01-2016 00:52

POKONAĆ LENISTWO


Może zacznę od krótkiego opisu siebie. Jestem uczniem pierwszej klasy liceum, za trzy miesiace koncze siedemnasty rok zycia na tej wspanialej planecie. Jezeli chodzi o moje zainteresowania, to niestety nie mam żadnych wyspecjalizowanych dziedzin, interesuje sie wszystkim po trochu.

Dobra, teraz ta ciekawsza część. Przez cały okres mojego zarabiania udało mi się zgromadzić jakaś tam mała sumę, bo będzie to z tysiąc złotych, a nie zarabiam od miesiąca. W głównej mierze skupie się na subsms, czasem premiumsms, choć w przyszłości chciałbym liznąć odrobinę adsense. Nie umiem w sumie niczego specjalnego jeśli chodzi o metody zarabiania, pracuje tylko i wyłącznie na facebooku, dodam również że dzień w dzień czytam przeróżne poradniki, dodatkowe informacje etc..

Okej, to chyba byłoby na tyle, jutro przedstawię zarobki z jutra, o ile takowe będą, bo dziś nie chciało mi się nic robić.


Odp: Test wytrzymałościowy, zapraszam! - Sahya - 02-01-2016 09:31

"pokonać lenistwo...bo dziś nie chciało mi się nic robić" Big Grin
Powodzenia!

Wysyłane z mojego HTC Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk 2


RE: Test wytrzymałościowy, zapraszam! - jarekxD - 03-01-2016 01:17

@[Sahya] Specjalnie tego użyłem.

ps. Aaa, dzisiejszego dnia(w sumie już wczorajszego) też to się tyczyło jak coś Jerk2