Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Konto bankowe dla 19 latka - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Banki (/Forum-Banki-237)
+--- Wątek: Konto bankowe dla 19 latka (/Temat-Konto-bankowe-dla-19-latka-124721)



Konto bankowe dla 19 latka - Tomcato - 26-11-2015 17:06

Witam

Z racji tego że mój PayPal został zablokowany muszę założyć konto bankowe aby je zweryfikować. Mam 19 lat w sprawach bankowych jestem zielony. Potrzebuje konta którego prowadzenie będzie darmowe, będzie posiadało możliwość robienia przelewów internetowych, oraz karta też najlepiej darmowa Smile Nie zarabiam w necie jeszcze kokosów więc kwoty jakie przepływały by przez konto nie były by bardzo duże. Jakie konto obecnie najbardziej opłaca się założyć, tak aby było dobrze i tanio (jeśli się tak da Big Grin )

Moją uwagę przykuło Smart konto, ktoś takowe posiada może sie wypowiedzieć na jego temat ?


RE: Konto bankowe dla 19 latka - kutamir - 27-11-2015 13:44

Miałem tam konto i byłem zadowolony. Faktycznie jeśli chodzi o opłaty nie ma ich prawie wcale. Co do opłat z tego co pamiętam jest 0,4% za wpłatę w wpłatomacie euronetu jeśli korzystasz z takich przybytków więc 40gr od 100zł sobie weźmie. I z tego co pamiętam to nie było smartbanku w wszelakich systemach płatności na allegro, dotpay, payu itp. więc szybkie płatności trzeba było realizować za pomocą karty debetowej.

Ja przeszedłem do mbanku bo żona i moja firma mają konta w mbanku, więc wypłatę zawsze miałem natychmiastowo na koncie. Z tym, że tutaj musisz wykonywać operację kartą na 200zł, żeby mieć darmowe konto.

Pozdrawiam,