Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Od czego zacząć? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Od czego zacząć? (/Temat-Od-czego-zaczac-123923)

Strony: 1 2 3 4


Od czego zacząć? - Geckonek - 11-11-2015 17:27

Witam was serdecznie.

Pewnie wielu z was tak zaczynało, jestem totalnie zielony, jeśli chodzi o zarabianie w sieci, (prócz Youtube). Nigdy tym się poważnie nie zajmowałem, aż do teraz. Gdyż muszę po prostu z czegoś się utrzymać. Sytuacja finansowa u mnie jest tragiczna, ponieważ, nie mam kasy na swoje utrzymanie. Jedyny dochód jaki mam to renta socjalna, gdzie z niej nic mi nie zostaje. Pracy na etacie niestety podjąć nie mogę (brak wykształcenia). Zauważyłem że ludzie tu dobrze sobie radzą, czyli jak widać da się z tego wyżyć. Może znajdę tu sposób aby zarobić choć trochę, mam sporo czasu wolnego więc , mógłbym spróbować ( poświęcając 4-5h dziennie). Niestety również i tu jest problem, gdyż nie mam na inwestycje. Chciałbym zacząć od zera, by potem coś rozwinąć. Ale nie wiem od czego zacząć. Niestety, prawie nic nie umiem, prócz tego że prowadzę kanał na yt, i trochę znam się na komputerach. Może mi ktoś pomoże wytłumaczy co i jak. Bo nie długo to pójdę z torbami, jak tak dalej będzie. A chcę się odkuć i żyć jakoś normalnie.pokerface


RE: Od czego zacząć? - mikuss - 11-11-2015 17:30

wzruszyła nas Twoja historia Tongue
chcesz zacząć to zacznij od czytania forum, poradników i całej skarbnicy wiedzy jaka jest zamieszczona na forum


RE: Od czego zacząć? - Geckonek - 11-11-2015 17:40