Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Inwestycja 2-3 tys - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Inwestycja 2-3 tys (/Temat-Inwestycja-2-3-tys-123799)



Inwestycja 2-3 tys - saviola - 09-11-2015 18:32

Chciałbym zainwestować 2-3 tys zł jednak nie mam wystarczającej wiedzy w co inwestować. Wiem jedynie że nie chciałbym się pakować w hyip, więc podziękuje za ref linki do TM itd.
Z tak małym kapitałem nie wiem czy jest sens np inwestycji w krypto waluty albo opcje binarne.

Dodam że jestem studentem informatyki i mogę napisać i zaprojektować jakaś stronkę, ale nie mam żadnego pomysłu co by mogła ona zawierać.

Jestem otwarty na propozycje, pomysły i współpracę z bardziej doświadczonymi inwestorami Wink


RE: Inwestycja 2-3 tys - CraftRidersPL - 09-11-2015 19:29

jeśli przyjrzałeś się innym tematom w tym dziale to na pewno widziałeś wiele ciekawych pomysłów, ja mam jeden który może okazać się zyskowny ale najpierw wole się przygotować Tongue

Więc tak, handel Kryptowalutami polega przede wszystkim na trzymaniu ich na koncie, robota prosta, jakbyś trafił na bankę taką jak ostatnio to w ciągu 1 dnia masz 100% profitu - szanse na to są minimalne.