Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Konkursy i porada prawna (jestem zielony w tym temacie) - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Konkursy i porada prawna (jestem zielony w tym temacie) (/Temat-Konkursy-i-porada-prawna-jestem-zielony-w-tym-temacie-122526)



Konkursy i porada prawna (jestem zielony w tym temacie) - dirtr - 14-10-2015 22:20

Już wyjaśniłem przenieść do kosza


RE: Konkursy i porada prawna (jestem zielony w tym temacie) - mcknowak - 16-10-2015 10:03

Zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce każda forma zarabiania która jest "zorganizowana" i "ciągła" to działalność gospodarcza która wymaga rejestracji. Jeżeli chodzi o zarobki w internecie to jest pewien wyjątek. Jeżeli zarabianie polega wyłącznie na umieszczaniu reklam na własnej stronie internetowej to taka działalność nie musi być rejestrowana. Działalność polegająca na wynajmie (pomieszczeń, mieszkań) nie wymaga rejestracji działalności gospodarczej. Podobnie jest ze stronami www - jeżeli działalność polega wyłącznie na umieszczaniu reklam na swojej stronie to można ja rozliczać podobnie jak inne umowy najmu. Można też wtedy płacić podatek zryczałtowany 8,5 % od przychodu (opłaca się przy zarobkach powyżej 10 tys. zł rocznie). Jednak organizowanie konkursów wybiega poza ten zakres działalności. Organizowanie loterii wymaga jeszcze dodatkowych zezwoleń.