Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Wykupienie długu - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Wykupienie długu (/Temat-Wykupienie-dlugu-122308)



Wykupienie długu - dyzia - 11-10-2015 03:43

Jestem kompletnie zielona w tej kwestii dlatego proszę o radę.
Jestem dłużniczką kogoś. Dłużniczką w sensie przysługi, a ta osoba ma długi finansowe, a kasy przyjąć nie chce. Na pewnej stronie [jeśli zostanie uznane to za kryptoreklamę to bardzo proszę o wykasowanie linka, bo wrzucam bardziej jako sprawdzenie wiarygodności i uściślenie moich metod działania] czyli handeludlugami.pl ta osoba widnieje jako dłużnik i jej dług można wykupić. Mój nikczemny plan zakłada wykupienie za pośrednictwem tej strony tego długu. I tu pojawiają się moje pytania:
1. Czy ta strona jest w ogóle wiarygodna? Nie mam zamiaru płacić za dług, który rzeczywiście nie zostanie spłacony.
2. Jeśli strona jest wiarygodna to pojawia się kwestia anonimowego spłacenia długu. Ja ten dług spłacę i chciałabym, żeby dłużnik dostał list / maila / cokolwiek o jakimś umorzeniu długu lub cokolwiek w tym stylu. Nie chcę, żeby ta osoba się dowiedziała, że ktoś spłacił jej dług. Już wolę wkręcić ściemę, że dług został niesłusznie naliczony.
Czy ktoś jest w stanie pomóc w tej kwestii?


RE: Wykupienie długu - mcknowak - 13-10-2015 22:48