Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Kasa na koncie, a mandaty - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Banki (/Forum-Banki-237)
+--- Wątek: Kasa na koncie, a mandaty (/Temat-Kasa-na-koncie-a-mandaty-117039)



Kasa na koncie, a mandaty - Raster96 - 03-07-2015 11:15

Witajcie, za bardzo nie znam się na prawie, więc postanowiłem zapytać się tutaj. Chciałbym sobie założyć konto w mBanku, żeby przelać kasę z PayPala, ale mam 2 nieuregulowane mandaty i właśnie co do tego mam pytanie - czy pieniądze będą mogły być "odebrane" przez urząd skarbowy (czy kogokolwiek kto się tym zajmuje) bez mojej wiedzy? Big Grin

A i jeszcze jedno - jeśli nie biorę karty kredytowej, to konto zakładam w pełni bez wychodzenia z domu?


RE: Kasa na koncie, a mandaty - Uzumaki92 - 03-07-2015 11:44

Kasę Ci pobiorą z pitu najprawdopodobniej, ja mam pełno mandatów i co roku mi z pitu zabierają xd


RE: Kasa na koncie, a mandaty - krystiann - 03-07-2015 11:44

@[Raster96]

Jak masz mandaty powyżej 3 miesięcy niezapłacone to Urząd Skarbowy zarąbie ci kasę automatycznie, ja tak miałem już.

Ściągają ci z konta jak masz środki na nim, dostajesz list po fakcie od US że zajęli ci pieniądze na koncie na poczet niezapłaconych mandatów.


RE: Kasa na koncie, a mandaty - Chada - 03-07-2015 11:45

Uzumaki92 ma racje, miałem kiedyś praktyke w US, robią postępowania egzekucyjne - kase zabierają z PITu, wcześniej jeszcze wysylają list-przypomnienie o zapłacie.


RE: Kasa na koncie, a mandaty - Raster96 - 03-07-2015 17:48