Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pomoc Wordpress - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Uploading (/Forum-Uploading-282)
+--- Dział: Wszystko o blogach PPA (/Forum-Wszystko-o-blogach-PPA-343)
+--- Wątek: Pomoc Wordpress (/Temat-Pomoc-Wordpress-115927)



Pomoc Wordpress - DarkSerge - 14-06-2015 09:45

Hej wszystkim.

Zacząłem się bawić w zarabianie za pomocą PPA, na pierwszy ogień poszły Hacki.
Warto zaznaczyć, że jestem laikiem w tym wszystkim,i zaczynam praktycznie od zera. Zrobiłem już własnego hacka od podstaw w Visual basic, nagrałem film z działaniem, wrzuciłem filmiki, ustawiłem FireCasha i stworzyłem bloga.
Jednak z blogiem mam największy kłopot. Postawiłem bloga na platformie Wordpress, tylko na tej internetowej, i nie mam czegoś takiego jak wtyczki !? a Chciałbym pozycjonować swoje posty SEO.

- muszę teraz zainstalować Wordpressa? wersję na PC, czyli mieć hosting/domenę
- mogę w jakiś sposób zainstalować wtyczki w wersji internetowej Wordpress?

Bardzo proszę o jakieś sensowne wytłumaczenie o co chodzi tutaj, albo o polecenie innego bloga, gdzie można pozycjonować.


RE: Pomoc Wordpress - comanche - 14-06-2015 13:33

Wordpress posiada wtyczki do wyboru. Wtyczka pod pozycjonowanie to SEO by Yoast (przynajmniej polecana przezemnie), warto tez zainstalowac wtyczke wp.copy protect (uniemozliwia kopiowanie naszej tresci przez innych uzytkownikow). Jesli chodzi o instalowanie wtyczek, to w panelu wchodzisz po lewej w "Plugins" -> "Add new plugin" -> wpisujesz nazwe szukanego przez ciebie pluginu i instalujesz, aktywujesz i gotoweSmile


RE: Pomoc Wordpress - DarkSerge - 15-06-2015 13:49