Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Od 9zł do 200zł dziennie - Dziennik Pmxq - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Od 9zł do 200zł dziennie - Dziennik Pmxq (/Temat-Od-9zl-do-200zl-dziennie-Dziennik-Pmxq-112861)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Od 9zł do 200zł dziennie - Dziennik Pmxq - Pmxq - 22-04-2015 23:04

Hejka! Postanowiłem założyć swój dziennik pracy, aby zmotywować samego siebie i obserwować swoje postępy w zarabianiu przez internet Big Grin Od razu mówię, że jestem początkującym, niewiele zarobiłem ale też niewiele pracowałem, mam zamiar niedługo to zmienić i poświęcać temu więcej czasu Cool

Nie mam na razie wyznaczonych celów, ale na pewno z czasem się pojawią :>

Jeśli chodzi o zarabianie głównie skupiam się na sub sms i serwisie leadmore.pl Cool

Dzień 1

Pracę w leadmore rozpocząłem dopiero dzisiaj, troszkę pospamowałem jednym z kont na fejsie a oto rezultat:
[Obrazek: leadmore.jpg]

jak widać skromnie, ale 2 leady wpadły, z czego jestem strasznie ucieszony, tym bardziej że to mój pierwszy dzień pracy! Również dało mi to motywację do dalszej pracy Big Grin
zobaczymy jak będzie jutro!


P.s - jeżeli ktoś chciałby mi pomóc w zarobkach lub zostać moim mentorem, pisać priv Big Grin


RE: Dziennik zarabiania Pmxq - buciu52 - 22-04-2015 23:20

Poobserwuje, powodzenia ;]


RE: Dziennik zarabiania Pmxq - Pmxq - 23-04-2015 23:05

Dzień 2


Aktualnie: 22,5zł/100zł

Jeżeli ktoś chciałby mi pomóc w zarabianiu, podpowiedzieć jakąś niszę czy cokolwiek, pisać! Big Grin