Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Sub SMS - co zrobić z pierwszymi pieniędzmi? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Sub SMS - co zrobić z pierwszymi pieniędzmi? (/Temat-Sub-SMS-co-zrobic-z-pierwszymi-pieniedzmi-111088)

Strony: 1 2 3


Sub SMS - co zrobić z pierwszymi pieniędzmi? - Exodisss - 26-03-2015 07:19

Witajcie, jestem nowy w subach, ale na bieżąco tworze konta i mam na nich co raz więcej grup, na LeadMore uzbierałem już na pierwszą wypłatę - zamierzam zbierać do niedzieli i to wypłacić.


I w związku z tym mam zagwozdkę, nie wiem w co zainwestować zarobione pieniądze - będzie to około 100-150 zł.

Początkowo miałem taki plan:

- zakup Ninja Blastera
- zakup 5-8 kont z 50+ grupami na Facebooku
- jeśli zda egzamin i się zwróci to kupić więcej kont


Plan drugi:

- kupno 1 konta z duużym stażem, znajomymi i grupami jako matkę (do Fp)
- zakup jakiegoś/kilku Fanpage



Jesteście w stanie coś doradzić? Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc, nagradzam oczywiście reputem Smile

Pozdrawiam


RE: Sub SMS - co zrobić z pierwszymi pieniędzmi? - nitram - 26-03-2015 21:22

załóż konto bankowe : chce być bogaty
i będziesz mieć kolejne 55 zł do zainwestowania.


RE: Sub SMS - co zrobić z pierwszymi pieniędzmi? - Tidus - 26-03-2015 21:35

Jakoś ładnie wyrób te konta (znajomi, trochę grup itd), potem z triala ninjablastera sprawdź sobie ile zysku z tego będziesz miał, ile kont Ci poblokują, czy na pewno Ci się oplaca, a potem sam zdecyduj Wink