Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Blog pod AdSense - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarządzanie stronami Internetowymi (/Forum-Zarzadzanie-stronami-Internetowymi-358)
+--- Dział: Bloger, Blogspot i inne blogi (/Forum-Bloger-Blogspot-i-inne-blogi-361)
+--- Wątek: Blog pod AdSense (/Temat-Blog-pod-AdSense-105958)

Strony: 1 2


Blog pod AdSense - sony07 - 10-01-2015 20:55

Postanowiłem założyć bloga. Jako, że w temacie blogów jestem zielony, a znalezienie informacji by trochę trwało, proszę was o pomoc. Gdzie najlepiej założyć bloga pod AdSense?


RE: Blog pod AdSense - Krakersik - 10-01-2015 21:42

Na blogspot. Tam włączasz reklamy adsense automatycznie Smile


RE: Blog pod AdSense - sony07 - 10-01-2015 21:51

A swoje jakieś reklamy wyświetlają?


RE: Blog pod AdSense - sony07 - 11-01-2015 19:58

Założyłem bloga na blogspocie, dodałem 3 posty. Wiecie po jakim czasie lub po ilu wpisach można włączyć reklamy adsense? Wyświetla mi się "Twój blog aktualnie nie kwalifikuje się do AdSense"


RE: Blog pod AdSense - venzer - 12-01-2015 21:38

Eh chłopie nawet jak włączysz reklamy to i tak nic nie zarobisz z trzema (pewno ubogimi w teść) artykułami i będzie Cię korcić aby kliknąć sobie samemu i sprawdzić czy dobrze zliczaBig Grin PRZESTRZEGAM nie klikaj we własne reklamy adsense bo ban murowany!