Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pomoc w WordPress - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Pomoc w WordPress (/Temat-Pomoc-w-WordPress-105438)



Pomoc w WordPress - sirgonzalo7 - 04-01-2015 22:52

Cześć, szukam kogoś kto poprowadzi mnie przez Wordpress'a. Pytanie bardzo ogólnikowe lecz nigdy nie miałem doczynienia z żadnym blogiem czy też oprogramowaniem więc jestem zielony. Oglądałem poradniki i przeważnie to co tam jest pokazane jest nieaktualne. Tylko ludzie o mocnych nerwach. Sad


RE: Pomoc w WordPress - MaLiN - 04-01-2015 22:59

A czy wogóle próbowałeś zrobić coś samemu w wordpresie?


Pomoc w WordPress - mucios - 04-01-2015 23:02

Ja 2 tygodnie temu instalowalem WordPressa i na prawdę jest to bardzo proste. Nie ma tam żadnej filozofii. Baaaa wiecej Ci powiem, na necie jest multum poradników (nawet wideo) jak to zrobić, więc domyślam sie ze nawet nie szukaleś.

I najważniejsze, czy to na prawdę jest temat na strefę wtajemniczonych? Ludzie trochę ogarniecia...


RE: Pomoc w WordPress - Mauorycy - 04-01-2015 23:05

Z tego co wiem, to obecnie prawie każdy dostawca oferuje swoim klientom instalację silników takich jak np. WP przez np. direct admina, więc jedyne co wystarczy umieć, to czytać i postępować zgodnie ze wskazówkami.


RE: Pomoc w WordPress - sirgonzalo7 - 04-01-2015 23:10

Tak próbowałem, dlatego pytam się czy ktoś by mi pomógł, pierwszy problem to jest taki ze że swojego Ip nie mogę się zalogować na stronę a nawet jej zobaczyć.


RE: Pomoc w WordPress - Kede - 04-01-2015 23:33