Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pomoc z SubSMS - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Pomoc z SubSMS (/Temat-Pomoc-z-SubSMS-105421)



Pomoc z SubSMS - ZabaGamer - 04-01-2015 20:54

Witam, na forum jestem juz od dłuższego czasu i zarabiam jakieś tam marne grosze na shorte Smile . Chciałbym jednak zacząć z SubSMS bo wiem że na tym idzie dużo zarobić ,a czasu mam dużo bo jestem informatykiem i lubię siedzieć przed kompem Wink. Parę razy próbowałem zaczynac z subami , ale konkretnie mi nie wychodzilo , mialem do kilkunastu wejść uv i linki były banowane, nie mówiąc o kontach.
Teraz zaczynam właściwie od 0 , jedyne co posiadam to dwa świeże fake konta z kilkoma grupami i parenascie starterow. Chciałbym zadać kilka pytań ;
1.Od czeczego powinienem zacząć ? Od kupna jakichś kont z grupami, domeny do przekierowywan czy może czegoś innego? Jestem gotowy do inwestycji , ale chciałbym żeby mi to się po jakimś czasie zwróciło Smile
2. Jak spamowac , aby nie dostać bana? Czy jak np mam kilka kont i na każdym inne grupy to powinienem maksymalnie 1 dziennie w grupie z jednego konta,czy można więcej ?
3. Czy po tej ustawie dalej idzie zarobić na subsmsach tak jak kiedyś?

Szukam również juz od bardzo długiego czasu mentora ,liczę , że wprowadzi mnie w świat subsms , poprowadzi na dobrą drogę i powie mi od czego zacząć gdy nie posiadam właściwie nic. Chciałbym również , aby ocenił moje teksty , bo z tym też mam problem ^^.