Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Do zgarnięcia 100 zł oraz poradnik - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Do zgarnięcia 100 zł oraz poradnik (/Temat-Do-zgarniecia-100-zl-oraz-poradnik-105204)



Do zgarnięcia 100 zł oraz poradnik - trybulski - 02-01-2015 14:23

Nie znam się na konkursach, chociaż kiedyś regularnie grałem i wygrywałem, lecz czasy się nieco zmieniły, bo dzisiaj mam już internet. Od 8 lat Tongue

Jednak organizuję konkurs, w którym jest do wygrania 100 zł oraz poradnik, dzięki któremu dowiesz się, jak zarabiać 1000 zł dziennie, dzięki nikomu nie znanej metodzie.

Wygra osoba, która napisze i prześle mi najlepszy tekst sprzedażowy, który będę mógł wstawić na stronę sprzedażową w/w poradnika. Oprócz Twojego tekstu nic na stronie nie będzie oprócz regulaminu, polityki prywatności oraz działu kontakt i FAQ więc warto, abyś się przyłożył.

Myślę, że zasady są proste: wygra osoba, która prześle mi tekst, który by mnie przekonał do zakupu tego poradnika, gdybym sam go nie sprzedawał na swojej stronie.

Cena poradnika, to 500 zł, więc oprócz 100 zł otrzymasz również 500 zł pod postacią tego poradnika.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone pod koniec miesiąca stycznia Smile

EDIT: prace konkursowe można również wysyłać na adres:
[email protected]

Podnoszę stawkę do 200 zł Smile


RE: Do zgarnięcia 100 zł oraz poradnik - entreri1pl - 02-01-2015 17:25

Możesz powiedzieć coś więcej o tym poradniku? mniej więcej czego dotyczy?
I czy to ma być w stylu : "Zgarniaj 1000zł dziennie- zdobądź najlepszy poradnik w sieci" ??