Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) (/Temat-Dziennik-leniwego-czlowieka-czas-na-zmiany-103799)



Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - Qmixu - 15-12-2014 21:05

Witam Was bardzo serdecznie! Ja jestem Qmixu, a to.. a to jest pierwszy post w moim dzienniczku. Smile

Kilka słów o mnie? Proszę bardzo :3

Mam 18 lat (za 5 dni 19! ale ten czas leci..). Jestem uczniem technikum - technik ekonomista. Big Grin Nie widzę siebie w tym zawodzie, jednak coś tam z marketingu umiem. Smile Myślę, że ta wiedza może się przydać w zarabianiu przez Internet.

Tak więc, zaczynajmy! Smile

Mój główny cel? 2000 zł w 135 dni. Prosty rachunek - 15 zł dziennie! Myślę, że jest to realny cel.

Co posiadam?
- bot Ask.fm
- jedno fake konto (400 frjendsów jak to mówi Jarek "pasha"
- sporo zapału

Co potrzebuje?
- mentora Smile (chętni PW - proszę o wprowadzenie mnie w świat subskrypcji Smile)

CEL GŁÓWNY: 0/2000


CEL DZIENNY: 0/15



RE: Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - asiorek - 15-12-2014 23:06

jakieś rezultaty są ? Rozpocząłeś prace ?
Zapowiada się ciekawy dziennik Smile


RE: Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - xardas1020 - 16-12-2014 14:23

życzę powodzenia Smile
myślę, że przy totalnym lenistwie 15 zł będzie czymś banalnym jako dniówka, natomiast przy większym nakładzie pracy i czasu kilka/naście dniówek osiągniesz w 1 dniu