Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Siłownia - Kraków - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Siłownia - Kraków (/Temat-Silownia-Krakow-103538)



Siłownia - Kraków - Krakersik - 12-12-2014 20:44

Witajcie.
Mam wielkie pytanie do wszystkich mieszkańców Krakowa i okolic. Czy możecie mi polecić jakąś fajną siłownię? Wiem że to banalne ale ja sam jestem z okolic i u siebie nie poćwiczę niestety.

Jestem kompletnie zielony i nie mam żadnych doświadczeń w tym temacie. Nigdy nawet na siłowni nie byłem (poza szkolnym atlasem).
Zależy mi na tym żeby było w miarę tanio i dostępnie. Bez żadnych saun/basenów i całej masy lansu. Chociaż podstawowy sprzęt i w miarę higieniczne prysznice.

No i najważniejsza sprawa. Ktoś kto pomoże przynajmniej na początku. Pokaże na czym jak się ćwiczy. Ułoży jakiś plan dla początkującego. Wiem że w największych fitnesach są trenerzy osobiści ale jakoś nie bardzo widzi mi się płacić stówkę za godzinę "opieki" jakkolwiek ona wygląda.
Do Krakowa docieram na dworzec PKS więc najlepiej gdzieś w tamtych okolicach/blisko centrum.
Diety, odżywki i te sprawy też nie są dla mnie najważniejsze. Chcę poprawić swoją kondycję i siłę fizyczną. Mam złożone papiery w WKU i to dlatego Jerk Nie będą ukrywał że moim problemem jest podciąganie na drążku wysokim smutny

Za pomoc daję repuciki Cool


RE: Siłownia - Kraków - Mauorycy - 13-12-2014 12:31

Ja osobiście meeeega polecam (nowo powstałe) Platinium Fitness w galerii Plaza.