Wybierz Styl:
Forum o zarabianiu przez Internet !
Witaj serdecznie forum o zarabianiu Zarabiam.com

Witaj, nie przypadkiem odwiedziłeś największe w Polsce Forum o Zarabianiu przez internet! Jednoczymy ludzi pragnących zarabiać przez internet, nauczysz się tutaj czym jest praca w domu. Wielu ludzi, zwłaszcza młodego pokolenia, poszukuje źródła zarobku w sieci. Dlatego też praca w domu przez internet może się okazać bardzo dobrym i wygodnym źródłem dochodu. W czasach, gdy trudno jest o jakąkolwiek pracę nawet dla ludzi z wyższym wykształceniem, zarabianie przez internet stało się poważną alternatywą. Z tego też powodu praca przez internet staje się coraz większą częścią rynku, dlatego też każdy, kto zastanawia się jak łatwo zarobić pieniądze, jest w tym przypadku niejako automatycznie nakierowywany na poszukiwanie w sieci, gdzie wyciągamy pomocną dłoń.

Zarejestruj się bezpłatnie na forum dyskusyjnym! Oto niektóre z przywilejów:

  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Uzyskaj dostęp do galerii zdjęć i filmów z wygranymi nagrodami,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Zdobądź doświadczenie w zarabianiu przez internet - pomoże Ci w tym społeczność zarabiająca w sieci od lat,
  • Porównaj stopy procentowe na kontach oszczędnościowych, dowiesz się więcej o ePłatnościach,
  • Wykorzystaj wiedzę merytoryczną zawartą w tematach Naszych użytkowników, aby zarabianie w domu stało się nadzwyczajnie proste,
  • Korzystaj z darmowej pomocy prawnej,
  • Dowiedz się gdzie otrzymasz darmowe upominki, gadżety oraz próbki.
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, zarabiam.com to darmowe forum internetowe w którym zasięgniesz informacji "jak zarabiać przez internet".
Praca w domu? Teraz to możliwe! Zarejestruj się, a dowiesz się na czym polega zarabianie przez internet!



Zapraszamy na Nasze Serwery Minecraft oraz Serwer Minecraft


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Stworzenie gry przeglądarkowej] Czy wystarczy JavaScript + HTML + CSS?
» Gra przeglądarkowa - JS, HTML, CSS
Autor Wiadomość
coffee Offline
Bywalec
*

Liczba postów: 255
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 53 +

Forum Gold: 10.00
Post: #11
RE: [Stworzenie gry przeglądarkowej] Czy wystarczy JavaScript + HTML + CSS?
(03-18-2018 23:30)useSession napisał(a):  
(02-19-2018 19:28)Micosh napisał(a):  @up Nie da się ukryć, że każdy odpowiada trochę według siebie. Wink Ja zaproponowałem PHP'a i MySQL'a, ale nie neguję przy okazji innych rozwiązań, których nie używam, albo zwyczajnie nie znam. Nie wiem jaki jest poziom trudności i próg wejścia w nodejs, ale ciut wiem, jaki jest w PHP, dlatego postawiłem na niego Wink
Drogi autorze, najlepiej jak rozejrzysz się w dokumentacji, albo w przykładowym kodzie. Znajdziesz coś dla siebie. No i powodzenia Wink

Ogólnie PHP jest dobrym rozwiązaniem tylko na krótką metę.
Nie wiem czy wiecie, ale Margonem początkowo był tylko zadaniem na zaliczenie studiów. Chłopaki stworzyli sobie grę w PHP + MySQL i potem zaczęli ją rozwijać na rynek.

Początkowo PHP spisywało się nawet dobrze, lecz gdy przybyło graczy to serwer nie dawał rady, bo kordy graczy i inne rzeczy tego typu były zmieniany z każdym ruchem.
Chłopaki od Margonem przepisali cały serwer prawdopodobnie do Node.js

Oczywiście, nie twierdze że nie jest możliwe zoptymalizowanie serwera w PHP bo są chińskie gry które właśnie jego używają.
Ale lepszą i długofalową metodą jest użycie Node.js do stron serwereowych.

Środowisko Node.js jest świetne do aplikacji działających w czasie rzeczywistym.

Co za bzdury Big Grin
PHP ma 21% udziału na rynku. Powiedz ludziom od facebooka i wordpressa, że to zły pomysł, że używają PHP.

coffee, dumny członek http://zarabiam.com od Jan 2016.
Glosy: flown (0)
03-19-2018 14:52
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ania Online
Forumowy Maniak


Liczba postów: 1241
Dolaczyl: Jan 2012
Reputacja: 1712

Poziom ostrzezen: 0%
Forum Gold: 215.61 [Dotacja]

A ja polecam sprawdzić:
useSession Offline
Początkujący
*

Liczba postów: 53
Dołączył: Jan 2018
Reputacja: 24 +

Forum Gold: 70.00
Post: #12
RE: [Stworzenie gry przeglądarkowej] Czy wystarczy JavaScript + HTML + CSS?
(03-19-2018 14:52)coffee napisał(a):  
(03-18-2018 23:30)useSession napisał(a):  
(02-19-2018 19:28)Micosh napisał(a):  @up Nie da się ukryć, że każdy odpowiada trochę według siebie. Wink Ja zaproponowałem PHP'a i MySQL'a, ale nie neguję przy okazji innych rozwiązań, których nie używam, albo zwyczajnie nie znam. Nie wiem jaki jest poziom trudności i próg wejścia w nodejs, ale ciut wiem, jaki jest w PHP, dlatego postawiłem na niego Wink
Drogi autorze, najlepiej jak rozejrzysz się w dokumentacji, albo w przykładowym kodzie. Znajdziesz coś dla siebie. No i powodzenia Wink

Ogólnie PHP jest dobrym rozwiązaniem tylko na krótką metę.
Nie wiem czy wiecie, ale Margonem początkowo był tylko zadaniem na zaliczenie studiów. Chłopaki stworzyli sobie grę w PHP + MySQL i potem zaczęli ją rozwijać na rynek.

Początkowo PHP spisywało się nawet dobrze, lecz gdy przybyło graczy to serwer nie dawał rady, bo kordy graczy i inne rzeczy tego typu były zmieniany z każdym ruchem.
Chłopaki od Margonem przepisali cały serwer prawdopodobnie do Node.js

Oczywiście, nie twierdze że nie jest możliwe zoptymalizowanie serwera w PHP bo są chińskie gry które właśnie jego używają.
Ale lepszą i długofalową metodą jest użycie Node.js do stron serwereowych.

Środowisko Node.js jest świetne do aplikacji działających w czasie rzeczywistym.

Co za bzdury Big Grin
PHP ma 21% udziału na rynku. Powiedz ludziom od facebooka i wordpressa, że to zły pomysł, że używają PHP.

Czy Ty wiesz co to są aplikacje działające w czasie rzeczywistym?
I czy nie umiałeś zauważyć że wątek jest o grze przeglądarkowej?

Przykro mi, że są takie osoby jak Ty które w internecie sieją zamęt.

To przez takie osoby jak Ty niektórzy myślą, że ziemia faktycznie jest płaska. GOD.

Specjalnie dla Ciebie wyjaśnię wszystko jeszcze raz.

APLIKACJE DZIAŁAJĄCE W CZASIE RZECZYWISTYM to aplikacje które co chwile przyjmują jakieś dane, np. kordy gracza i muszą je na bieżąco przetwarzać.
Czy wordpress jest grą? Nie wydaje mi się.

Czy jesteś na tyle mało inteligentny, że nie zauważyłeś tego akapitu?
Oczywiście, nie twierdze że nie jest możliwe zoptymalizowanie serwera w PHP

Tak.. Właśnie Facebook posiada autorskie algorytmy stworzone na potrzeby optymalizacji serwisu i przyjmowanych danych.

Facebook został napisany w języku PHP, który następnie jest tłumaczony za pomocą autorskiego narzędzia – HipHop for PHP na C++, co ma się przekładać na zredukowanie o 50% obciążenia serwerów[14].

Następnym razem przeczytaj chociaż temat wątku zamiast szukać na siłę problemu.

WEBH.PL - Najlepsze VPN w stosunku cena/jakość. 50% zniżka na 2 lata na dowolną usługę dla studentów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-19-2018 19:59 przez useSession.)
03-19-2018 19:40
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
shf Online
Bywalec
*

Liczba postów: 418
Dołączył: Dec 2016
Reputacja: 332 +

Galeria Wygranych: Tutaj
Forum Gold: 45.00
Post: #13
RE: [Stworzenie gry przeglądarkowej] Czy wystarczy JavaScript + HTML + CSS?
Ja tworzyłem własną grę przegladarkową coś jak połaczenie plemion z gladiatusem i oparte było też na PHP+Mysql itp od strony backendu

shf, dumny członek http://zarabiam.com od Dec 2016.
04-19-2018 20:04
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
coalco Offline
Stały Bywalec
*

Liczba postów: 504
Dołączył: Mar 2018
Reputacja: 224 +

Forum Gold: 58.00
Post: #14
RE: [Stworzenie gry przeglądarkowej] Czy wystarczy JavaScript + HTML + CSS?
Być może jeszcze słabo rozbudowana - ale https://coalco.pl w całości opiera się na html, php, JavaScript oraz jQuery. Przetwarzanie danych i ich uaktualnianie w czasie rzeczywistym jest wykorzystywane na bieżąco i wcale nie potrzeba do tego bardziej skomplikowanych języków czy ogarnięcia Node.js. W tej chwili aktywnych jest nieco ponad 2000 użytkowników i serwer biznesowy w chmurze daje sobie ze wszystkim doskonale radę. W każdej godzinie uaktualnianych jest dzięsiątki tysięcy wpisów - wszystko na bieżąco, bez lagów i opóźnień.

https://coalco.pl - Wydobywaj wirtualny węgiel i zarabiaj prawdziwe złotówki!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-28-2018 08:23 przez coalco.)
04-28-2018 08:22
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
useSession Offline
Początkujący
*

Liczba postów: 53
Dołączył: Jan 2018
Reputacja: 24 +

Forum Gold: 70.00
Post: #15
[Stworzenie gry przeglądarkowej] Czy wystarczy JavaScript + HTML + CSS?
(04-28-2018 08:22)coalco napisał(a):  Być może jeszcze słabo rozbudowana - ale https://coalco.pl w całości opiera się na html, php, JavaScript oraz jQuery. Przetwarzanie danych i ich uaktualnianie w czasie rzeczywistym jest wykorzystywane na bieżąco i wcale nie potrzeba do tego bardziej skomplikowanych języków czy ogarnięcia Node.js. W tej chwili aktywnych jest nieco ponad 2000 użytkowników i serwer biznesowy w chmurze daje sobie ze wszystkim doskonale radę. W każdej godzinie uaktualnianych jest dzięsiątki tysięcy wpisów - wszystko na bieżąco, bez lagów i opóźnień.

Znaczy ja miałem na myśli troszkę inną grę typu własnie Margonem, gdzie jest potrzeba aktualizacji kordów i innych rzeczy na bieżąco.

Nie twierdzę również, że nie da się zoptymalizować tego w PHP.
Co więcej PHP może okazać się dobrym rozwiązaniem jeżeli nie celujemy w dziesiątki tysięcy graczy.
Chociaż głównym językiem w jakim programuje jest właśnie PHP to faktem jest, że jest on już stary i wolny, a w wypadku gier MMO ma wiele ustępstw co do Node.js.

I małe sprostowanie co do Margonem. Został on przepisany do C++, a nie do Node.js. Przepraszam za błąd jeśli kogoś w niego wprowadziłem.

Cytat:W 2008 roku wydajność PHP okazała się niewystarczająca do obsłużenia wzrastającej liczby graczy, dlatego rozpoczęto prace nad przepisaniem silnika gry w języku C++.

Node.js pojawił się dopiero w 2009 roku i myślę, że gdyby pojawił się wcześniej to właśnie ten język zostałby wybrany przez twórców.

Pozdrawiam serdecznie, useSession.

WEBH.PL - Najlepsze VPN w stosunku cena/jakość. 50% zniżka na 2 lata na dowolną usługę dla studentów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-30-2018 09:25 przez useSession.)
05-27-2018 22:02
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
rsh Offline
Początkujący
*

Liczba postów: 50
Dołączył: Jun 2018
Reputacja: 0 +

Forum Gold: 0.00
Post: #16
RE: [Stworzenie gry przeglądarkowej] Czy wystarczy JavaScript + HTML + CSS?
tak wystarczy, ja kiedys jak uczylem sie programowania to wlasnie zrobilem taka grę http://notorybka.5v.pl/ wlasnie sprawdzilem to jeszcze nawet działa Smile jakbyś chcial kod to cały jest na moim guthubie

szkolenia, coaching
06-07-2018 19:39
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Its My Birthday!
Poradnik
 Odliczanie 5 sekund i pojawienie się SKIP AD - javascript
rachman 6 1,346 11-10-2017 22:31
Ostatni post: rachman
  Tworzenie stron internetowych www - HTML 5, PHP, JavaScript ray111 2 897 06-18-2017 20:57
Ostatni post: lakerr
  [Pomocy] Arduino html js myself93 2 923 06-08-2017 07:15
Ostatni post: myself93
  Działania na liczbach JavaScript precell 8 1,261 01-17-2017 22:50
Ostatni post: precell
  JavaScript sebiq96 8 2,155 06-28-2016 21:12
Ostatni post: Damkofr

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:



This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.